1.
Tworzenie prezentacji multimedialnej wspomagającej nauczanie
›
Podstawy pracy w programie PowerPoint 2010
›
Tworzenie slajdów z różnymi obiektami
›
Formatowanie prezentacji
›
Dodawanie animacji
›
Dodawanie hiperłączy oraz przycisków akcji
›
Udostępnianie prezentacji
2.
Praca dydaktyczna nauczyciela za pomocą Frontera
›
Korzystanie z narzędzi osobistych użytkownika
›
Tworzenie sal i publikacji
›
Przygotowywanie testów i zadań
›
Komunikacja za pomocą fiszki i forum
›
Publikowanie zasobów multimedialnych we Fronterze
›
Wspólna praca uczniów nad dokumentem Frontera
3.
Praca z uczniem zdolnym na platformie Fronter
›
Posługiwanie się narzędziami osobistymi ze szczególnym uwzględnieniem Portfolio
›
Zastosowanie indywidualizacji nauczania za pomocą narzędzia Kurs
›
Publikowanie kursów w standardzie SCORM
›
Przygotowanie głosowania, nagrywanie dźwięku i umieszczanie filmów w sali Frontera
›
Narzędzie Egzamin jako alternatywna forma szkolnej olimpiady
4.
Edukacyjne zasoby Internetu
›
Wyszukiwanie i gromadzenie zasobów edukacyjnych
›
Prawne i etyczne aspekty korzystania z zasobów Internetu i oprogramowania
5.
Tablica interaktywna w pracy nauczyciela
›
Podstawy posługiwania się oprogramowaniem tablicy
›
Sposoby pracy na tablicy
›
Zaawansowana praca z obiektami
6.
Przygotowanie lekcji multimedialnej z wykorzystaniem poznanych narzędzi ICT
›
Oglądanie przykładowych lekcji multimedialnych
›
Zaprojektowanie własnej lekcji
›
Wyszukanie i zgromadzenie zasobów
›
Przygotowanie prezentacji multimedialnej
›
Opracowanie elementów interaktywnych lekcji
›
Przygotowanie testów i zadań
›
Prezentacja lekcji
|